Inlägg numero uno




Okej, då va de äntligen dags. Jag ska nu göra nåt som väldigt många andra gör, jag ska börja blogga. Välkommen


Ska fatta mig ganska kort här i mitt första inlägg.
Om det är några som kommer läsa den här bloggen så är det säkerligen bara folk som känner mig. MEN, ifall någon skulle råka skriva in fel adress, eller av någon annan anledning hamna här så ska jag ta tillfället i akt att presentera mig själv.. Men de får jag göra i nästa inlägg, för nu sprang klockan iväg alldeles för fort.

God Natt







Kommentarer
Postat av: Sarah - konsonant, en modeblogg

Ja, välkommen till bloggvärlden haha :p

2009-09-11 @ 02:06:59
URL: http://konsonant.blogg.se/
Postat av: Niklas Johansson

Tackar tackar :)

2009-09-11 @ 13:18:38
Postat av: Joel

Jag kan inte bärga mig till nästa inlägg! Gooooooooo Fylking och välkommen till bloggrymden.

2009-09-11 @ 17:49:59
URL: http://lysekilsff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0