Hej igen

Andra inlägget nu och jag känner redan att jag kommer kunna leva på detta till slut.


Nu tänkte jag ta den där presentaionen.

Mitt namn är Niklas Johansson, och jag är en man i mina bästa år. Bor i hjärtat av Sveriges framsida, Lysekil. Är för tillfället väldigt arbetslös, så på dagarna händer de inte så mycket. Förutom äta, träna fotboll, se på tv, lyssna på musik o hänga med kompisar, så gör jag faktiskt nästan ingenting.
Det är väl ungefär de man behöver veta om mig så länge.

--------------------------------


Men nu över till den stundande helgens händelser. För den är helt fullspäckad.

Kommer ett mer detaljerat reportage på söndag, men i korthet:

Imorgon, eller om några timmar, så är det först dags för match. Hemmamatch, Gullmarsvallen, Grebbestad står för motståndet. Otroligt viktig match.
Efter det så står det kräftskiva på schemat och som medlem i festkommitén kan jag utlova en väldigt trevlig tillställning.
Slutdestination.. Sjökanten.

Nä nu springer den där jävla klockan iväg igen. Jag återkommer. Men här kommer en låt som ni kan lyssna på så länge. God natt




<object width="340" height="285"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9osYNb5jmGQ&hl=sv&fs=1&rel=0&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/9osYNb5jmGQ&hl=sv&fs=1&rel=0&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="340" height="285"></embed></object>

Kommentarer
Postat av: Källén

Fan, va gott Fylking! Det här kan bli hur bra som helst... Har länge legat sömnlös funderandes på vad man ska ha som startsida egentligen. Aftonbladet, Google eller Facebook? Nu vet jag! niklaskjohansson.blogg.se blir det! :)

2009-09-13 @ 15:24:18
Postat av: Fylking

Haha, helt rätt! :)

2009-09-13 @ 21:33:05
URL: http://niklaskjohansson.blogg.se/
Postat av: Bäcken

Det här var bra.. Det här var RIKTIGT bra!

2009-09-15 @ 10:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0